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Beschreibung: Obvers = fol. 26: Profilporträt Hadrians. Strada (fol. 3r zu fol. 26): “Hadrianus occurrit aperto capite, leuo obtutu, togam intutus aduerso pectore cum nominis Inscriptione HADRIANVS AVG COS III P P”
Revers = fol. 27 (Beschreibung Stradas auf fol. 3r): “Pons Aelius proponitur, ab Aelio Hadriano conditore sic appellatus, quem hodie S. Angeli uulgo uocant. Septenis fornicibus è solido marmore instructus, unde in superbissimum eius sepulchrum, in altera fluminis ripa positum iter esset. In quo medio Octonae columnae Corinthiacae, cum in positis statuis, suarum Victoriarum monumentis, deniq. laterales extremae bases, singula singulas statuas habentes, operis artificium ac decorem augent. Inscriptio null adparet fuisse.”
Kommentar: Die stark mit abwechselnden Rustika verzierte Brücke hat mit der tatsächlich erhaltenen wohl wenig zu tun. Die Säulen mit den Victorien könnten vielleicht eine Anregung für Berninis Gestaltung der Brücke gewesen sein? Die Brücke erscheint in sehr ähnlicher Form in der Allocutio in der Sala di Costantino (im Hintergrund).